اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ آنچلوتی از کالدرون جان سالم به در برد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ آنچلوتی از کالدرون جان سالم به در برد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ آنچلوتی از کالدرون جان سالم به در برد

 

شــرح بازی

به گزارش طـرفداری، دو تیم با قضاوت آقای میلوراد مازیچ صرب در حالی به مصاف هم رفتند که قهرمان فصل گذشته رقابت ها در این فصل 6 بازی از پیروزی مقابل رقیب همشهری عاجز بوده است و امشب با تیمی کامل در صدد جبران مافات بودند. در دقیقه '4 روی اشتباه فاحش گودین، بیل در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما این بازیکن گران قیمت ولزی فرصتی طلایی را مقابل اوبلاک از دست داد. بازی کاملاً در اختیار شاگردان آنچلوتی بود و اتلتیکو تنها دل به ضدحملات و ضربات شروع مجدد دوخته بود که آنها نیز فایده ای نداشت.

بعد از چند فرصت نصف و نیمه دیگر، در دقیقه "31 شوت از راه دور محکم بیل با واکنش اوبلاک برگشت داده شد. در '36مین دقیقه از مسابقه طی یک رفت و برگشت، پشت محوطه توپ نصیب هامس شد اما ضربه بیرون پای استادانه این بازیکن را اوبلاک با واکنشی دیدنی از گوشه دروازه بیرون کشید. لحظاتی بعد نیز ضربه مودریچ با فاصله ای کم از روی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '42 واران با فراری استثنایی یک ضدحمله بی نقص برای رئال مادرید تشکیل داد و پاس به جلوی وی به هر ترتیب نصیب هامس شد اما باز هم ستاره امشب روخی بلانکو ضربه بازیکن کلمبیایی را دفع کرد تا نیمه نخست به لطف واکنش های این دروازه بان بدون گل مساوی پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، اتلتیکو کمی به فشار خود افزود و در لحظات ابتدایی کمی پر تعداد تر در زمین رئال مادرید ظاهر شد اما به نتیجه ای نرسید و باز هم رفته رفته تیم میهمان سوار بر بازی شد. در این نیمه نیز بی دقتی شاگردان آنچلوتی که در متن آنها کریم بنزما و بیل قرار داشتند، فرصت های خوب خود را از دست دادند. در نهایت از دقیقه '75 تعویض های دو تیم آغاز شد و بنزما جای خود را به ایسکو داد و در سمت دیگر نیز رائول گارسیا به جای گریزمان وارد میدان شد.

در دقیقه '83 هم فرناندو تورس به جای کوکه وارد میدان شد. در دقیقه '85 هم ماریو سوارز با دریافت کارت زرد از بازی برگشت دو تیم محروم شد. و در سمت دیگر نیز مارسلو با دریافت کارت زرد از بازی برگشت محروم شد. در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت صعود به بازی برگشت کشیده شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.